fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

субота, 11. јул 2015.

♥Surprise!♥

Ćaoo!
U današnjem postu sam htela da obradujem moje pratioce, iako ih nemam mnogo, ali hoću
time da podstaknem i druge, koji me ne prate da učestvuju u ovom  Giveaway-u!

Sve što treba da uradite jeste da ostavite u komentar
 " Šta biste dodali na blogu Lifestyle, Beauty and Fashion by Gaga?"
Primam sve komentare! Hoću sva vaša mišljenja! ;)

Pitate se zašto baš ovo?
E pa to je zato što hoću da čujem i vaša mišljenjsa i predloge, i da,
naravno biram 2 najbolja komentara, tj, predloga, jer vas baš i nema nešto mnogo :(,
a nagrade su:

1. zapratiću te na tvom (blogu, Google+ profilu)
2. možemo napraviti zajedno post, na mom ili na tvom blogu, ako ga imaš :), a možemo i na mom!
3. Možemo da se čujemo preko vibera, i malo se dopisujemo, razmenjujemo utiske! ;)
4. Pošalji mi tvoju sliku a ja ću ti napraviti stajling preko Polyvore! ;)

Pobednike biram 19.7.2015.
Malo je vremena! Hurry Up! ;)


Нема коментара :

Постави коментар