fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

среда, 29. јул 2015.

♥Different♥

Ćaoo!!

Sigurno ste već čuli kako drugi prosipaju iste fore pa prave iste postove na temu " Budi Originalan ".
Kao 1. nemojte da se uvredite vi koji ste napravili blog ili iz dosade ili iz zabave, jer kao prvo to nije cilj startovanja blogovanja.


Blog počinje da se piše, samo onda kada imaš potrebu da pišeš o nečemu, bio to svoj život, moda, igrice...

Kako gledam svaki blog mora da ima bar jedan DIY, ili Haul, ili Summer outfits, Back to School...

Meni je to stvarno više dosadilo, ali ja ne želim da odustajem od svog bloga, a ni ne želim da imam postove kao drugi.

Kako bih pokrenula neki novi način blogovanja, htela sam da promenim svoj blog, nekako da ga promenim iz KORENA.

Naravno, neću brisati svoje postove, jer iako su postovi indetičnim drugim, ne, jer ja cenim svoj rad uvek, a ni ne želim da obrišem vreme koje sam provodila pred računarom i moj trud.


Moj blog će se od sada bazirati samo na slikama i malo opisa.
Od sada slikam sva mesta na kojima sam bila, malo stvaljam selfije sa svojim drugarima, ukratko " My Life In Pictures ".

Od sada će se moj blog zvai tako. Kada završim sa radovima mog novog bloga, javljam vam. 
A do tada čujemo se!
Na ovom blogu više neću pisati, ali nadam se da će vam saveti iz prošlih postova bar malo pomoći.

Vidimo se na novom blogu!
http://mylifeinpicturesbygaga.blogspot.com/
The Last Post.

Be trendy!
Kisses, kisses   - Gaga

Нема коментара :

Постави коментар