fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

петак, 10. јул 2015.

♥Convert a beauty♥


Ćaoooo!
Kao što ste videli obrisala sam onaj post jer, ne želim da spominjem tragedije na svom blogu, ali taj post sam jednostavno morala da napišem, jer sam morala a kažem šta mi je na srcu, iako sam dosta filozofirala, šta ćeš, takva sam...
Negooo, da se mi vratimo na današnji post!

- Kosa ti je katastrofa? Opada? Masna je večito? 
- Lice ti je masno? I to te jako nervira?
- Imaš mnogoo bubuljica na licu, ili te čak i one male nerviraju?
- Ne znaš kako pravilno da staviš ajlajner? 


POPRAVIĆEMO TO, ZAJEDNO! ;)
   
NAPOMENA: U današnjem postu koristim se prirodnim proizvodima, jer se ovakvi problemi ne mogu rešiti uz veštačke proizvode, ali kada koristimo prirodne, oni mogu biti delotvorniji više nego veštački koji su i skuplji, tako da je današnji post baziran na prirodnim i jeftinim proizvodima. ;)

Šta god da ti treba od ovih tezica naćeš u OVOM postu!
Samo pažljivo čitaj i pronaćeš sve što ti treba!

Prvo što sam htela da napišem jeste, zbog čega devojke najviše šize, a mislim da je u pitanju njihova kosa, koja ume da im opada, da bude stalno masna.... Ume to da nervira, znam, ali ja sam sve to prevazišla pomoću sledećih metoda.

1. Kako ukloniti masnoću? Kako da tvoja kosa dobije sjaj? + Kako posvetliti kosu?

1)Kako ukloniti masnoću kose?


- Pa, to je veoma jednostavno, sada ćemo zajedno da napravimo domaći šampon za kosu. A pitate se koji je to proizvod delotvoran za masnu kosu? E pa drage moje to je ni više ni manje nego prašak za pecivo.
Ovaj sastojak je toliko dobar da masnoću nećete videti posle 2 - 3 pranja! 
A idemo na recept:
Sve što treba da učinite da napravite ovaj domaći šampon jeste da pomešate pola šoljice praška za pecivo sa 3 čaše vode!

NAPOMENA: Ova smeša će vam biti dovoljna za nekoliko pranja, i možete je držati u nekoj plastičnoj kutijici. Ukoliko biste radije svaki put pravili novu smešu pomešajte svega jednu kašičicu praška za pecivo sa jednom šoljicom vode. Smešu pre upotrebe dobro protresite.

Način nanošenja na kosu:

Kada dobro protresete nežno nanosite ovvaj " šampon " na teme svoje kose poput masaže.

NAPOMENA: Ovaj domaći šampon sam prvenstveno ja korstila ali, onda sam htela da objavim i jedan post ovako o ovim problemima, koje imaju na hiljade devojaka. Nakon nanošenja ovog domaćeg šampona, isperite prašak za pecivo sa pola šoljice jabukovog sirćeta. Možda ćete primetiti kako vaša kosa u početku možda malo čudno reaguje na ovu kombinaciju praška za pecivo i sirćeta, ali ne brinite jer će sve doći na svoje nakon nekoliko dana. Reč je o tome što je vaš kupovni šampon, zbog hemikalija koje sadrži, uništio jedan sloj vašeg temena koji je zaslužan za prirodna ulja koja hrane kosu.

Takođe, ako ste do sada svakodnevo prali kosu, više to nemojte činiti bilo da koristite prirodni ili kupovni šampon. Pranje kose svaki drugi dan pomoći će da vaša kosa i teme budu zdravi.


2) Kako da tvoja kosa dobije željeni sjaj?

- E, i to je veoma lako da postignemo.
Hajmo na recept!

Izgnječite bananu i pomešajte sa jednim jajetom, tri kašike meda, isto toliko mleka i pet kašika maslinovog ulja.

NAPOMENA: Banana, bogata mineralima i vitaminima, prija svima, pa i kosi. Poznata je kao voćka koja regeneriše i vraća sjaj vlasima, a uz to i pospešuje rast dlake. Da biste napravili masku, ne treba vam mnogo vremena, ni namirnica.

- Priprema:

Izgnječite bananu i pomešajte sa jednim jajetom, tri kašike meda, isto toliko mleka i pet kašika maslinovog ulja. Mešajte dok ne dobijete homogenu masu. 

- Kako naneti na kosu:

Pravilno rasporedite smesu duž kose od korena do vrha, ostavite da stoji 30 minuta, pa isperite mlakom vodom. Nakon toga stavite šampon, ali blag. Primetićete sjaj dok vam je kosa još mokra.

- Plus još nešto!

Još brže i jednostavnije rešenje je maska od jedne banane, jednog žumanceta i pola kašike maslinovog ulja, koja se stavlja pre pranja, a kosa umota plastičnom folijom i drži 40 minuta. Posle toga se ispere kosa i opere šamponom.
3) + Kako posvetliti kosu?


Znam da postoje i neke devojke koje ne žele da se farbaju, ali žele da posvetle svoju kosu, i mogu, a za to im neće trebati farba već CIMET verovali ili ne.

NAPOMENA: Pre nego što počnete tretman proverite na koži da li ste alergični na cimet, ako dođe do češanja, peckanja i crvenila NIPOŠTO ne radite tretman! 

A sada idemo na korake!

Korak 1:

Pomešajte cimet u prahu sa svojim balzamom sa kosu u razmeri 1:1.
Potreba količina zavisi od dužine i gustine tvoje kose, ali svakako treba da bude toliko da prekrije vlasi od korena do vrhova.



Korak 2:
Pokvasite kosu i dobro je iscedite, a zatim je obavijte u peškir tako da je ne umrsite.




Korak 3:
A sada postarajte se da nanesete ovu mešavinu cimeta i balzama svuda po kosi, napravite čak i viška jer, ako ne prekrijete preko cele kose, onda tretman neće uspeti! 

NAPOMENA: Raščešljajte kosu za svaki slučaj kako biste bili sigurni da ste naneli mešavinu svuda po kosi.


Korak 4:

Pokupite kosu u punđu, i stavite na nju kapu za tuširanje ili običnu plastičnu kesu i sa tim prenoćite. Sutradan samo operite kosu na najobičniji način, ako želite još svetliju kosu, samo ponovite proces.

NAPOMENA: Ponovite proces koliko god puta želite bez bojaznosti od oštećenja! ;)

2. Kako ukloniti bubuljice na licu?


Želiš ovakvo lice?

Pa, iskreno da vam kažem, ja nisam imala toliko problema sa bubuljicama, ali protiv bubuljica je jako delotvorna i krema PENTAMOL. Znam da je koristi moj brat i da je prezadovoljan.

Znam da sam rekla da u ovom postu neću pisati o veštačkim proizvodima, ali što valja valja.

Ovu kremicu možete naći u svakoj apoteci. ;)

4. Kako pravilno naneti ajlajner?


Iskreno da vam kažem, nisam ni ja nešto sjajna u stavljanju ajlajnera, jer ga ni ne nosim često, a i kada ga stavim nikada ne koristim tečni jer mislim da je to čista glupost i nepreciznost, sa olovkom i nekako mogu da se izborim. :D

Pošto bi mi treba vlog da bih vam objasnila kako se stavlja ajlajner, daću vam link videa koji može to da vam pokaže, a ja ću dole poušati to slikovito da vam objasnim! ;)

Link videa: https://www.youtube.com/watch?v=DEBI210Hix8

Evo, sada ću probati i slikovito to da vam pokažem:



U gornjem tutorijalu, ako ste primetili devojka počinje od kraja, a na ovim slikama ko god da je radio počeo je kontra, sa druge strane, htela sam da kažem da nema veze sa koje strane se stavlja ajlajner, već je bitno da se on pravilno nanese.

A evo i još jednog načina kako da nanesete ajlajner pomoću malog kartončića, koja je još preciznija i bolja!




5) Kako ukloniti masnoću sa lica?

Ja sam napravila post za to, tako da ću vam, devojke, malo čak i opširnije dati link ispod:

http://mysticfashion15.blogspot.com/2015/06/best-tips-for-your-hair-face-body.html


Nadam se da vam se svideo današnji post i da vam je bar malo pomogao, oko onoga što niste znali. Možda izađe i Part 2, ne znam, ali za sada, to je to... A do sledećeg posta...


Budite u trendu!
Kisses, kisses    - Gaga

Нема коментара :

Постави коментар