fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

среда, 8. јул 2015.

♥Summer Cosmetics, Haul, 2015♥

Ćaooo!
Uffff... Leto je! A napolju je danas, bar ja mislim, toplotni udar!
Juče kada sam bila na bazenu nisam mogla a da ne izgorim! :(
A koristila sam proizvode koji su zaštitni faktor protiv Sunca. No, da se mi vratimo na današnji post, a ne na današnji toplotni udar. 
Skoro sam bila u kupovini, malo sam kupila kozmetike, i išla sam sa svojom najboljom drugaricom Bi.
Pa, lepo smo se nakupovale a evo i nekoliko proizvoda, od kojih sam pala na dupe, i koje sam morala da imam u svojom Summer Cosmetics 2015 kolekciji! Paaaa, hajde da počnemo....


1. Bioten Skin Moisture

- E pa, ovu kremu - puder nosim najradije kada idem negde. Leti sada ne podnosim da je nosim jer je Sunce jako i onda uopšte ne prija licu. Tako da je nosim kada idem u večernje šetnje i kada idem na neke svečanosti, kupila sam je u apoteci. ;)  Uzela sam light tako da, evo kako i izgleda: 


- Krema je svetla i stalno uzimam svetlo jer kada uzimam tamniju izgledam kao crnac. :)
Tako da ova krema - puder je ona koju će VEČNO uzimati, dok ne dođe bolja, naravno. ;)

2. Turpija " Smajlići " ;)

- Ovu neodoljivu turpiju sa smajlićima nisam mogla a da ne vidim. Prosto je bila neodoljiva sa tim smajlićima i skroz otkačena.. ;) Ovu turpiju sam kupila u supermarketu. ;) 

3. Tahiti Touch - Mega Shine


- Ovaj lak za nokte mi MNOGO pomaže kada su u pitanju nokti i kada je u pitanju njihov sjaj. Svaki put kada namažem nokte namažem i ovaj lak koji ima dejstvo MEGA SHINE- a. Znam da mi nokti nisu na ovim slikama najbolji ali namazan je lak pre 4 dana... :) Moram obavezno da ga skinem. Dobila sam ga u kompletu sa ovim lakom... 

Tahiti Touch - Whitening Serum

- Ovaj drugi lak koristi se za izbeljivanje noktiju. To je na primer, kada idemo na bazene i kada nokti umeju da nam požute. - Da li ikad to primećujete? E pa ako niste dosada primećivali i niste ništa preduzimali za vas je najbolji Tahiti Touch - Whitening Serum!

4. Set Čet

- Ovaj " Set Čet " je dobio ime po mojoj inspiraciji, znam da je malo glupo ali, volim da dajem imena svojim stvarima, naravno ne SVIM! Ovaj " Set Čet " - u prevodu, Set Četkica, samo što je moj naziv originalan kraći. Pa, moram da priznam da nisam imala četkice i da mi je bilo užasno teško da radim bez njih, ali do sada sam uzimala mamine... :) Ali sada konačno imam svoje i prezadovoljna samm! ;)

5. Giovanni - Jean Marc Dezedorans

- Kada su sezedoransi u pitanju obožavam B.U. kao i Giovanni. Iako čak imam i Versace. ;) Obožavam miris ove tri marke parfema i dezedoransa, tako da nema šta da se priča, a kada se namirišem osetim se na km! ;)

6. Nivea Anti - Perspirant

- Ovo sam kupila iako ga upošte ne koristim, ali dobro, možda će mi nekada zatrebati ;)

7. Black Eyeliner


- Ovaj crni ajlajner mi je omiljeni i prosto ne mogu bez njega, ali nije da ga nosim stalno, opet napominjem, ali naravno kada idem negde nosim obavezno. On mi pomaže da izvučem neverovatne linije i veoma je tanak! ;)


To bi bilo sve za današnji post nadam se da vam se svideo, ako želite da znate gde sam sve tačno kupila pišite mi na: dragana.tanasic.gaga@gmail.com! ;) A do tada....

Budite u trendu!
Kisses, kisses      - Gaga


Нема коментара :

Постави коментар