fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

понедељак, 6. јул 2015.

♥10 Facts About Me & My Blogging♥

Ćaoo!!
U današnjem postu ću vam pokazati 10 Facts About Me and My Blogging. Reću jednu stvar o meni a jednu stvar o mom blogovanju.

Možda ćete saznati nešto sto niste do sada znali o meni, kako 
sam ja to počela da pišem, šta mi daje inspiraciju?

 E pa da krenemo...




1. Prva stvar koju treba da znate o meni i mom blogovanju jeste da ne volim da pravim iste postove kao i drugi blogeri. Poznata sam i u školi po tome da ne volim iste stvari kao drugi, a to je uglavnom zato što se oblačim u inostranstvu.



2. Druga činjenica govori o tome zasšo volim da blogujem. Pa ovako. Volim da blogujem jer me to inspiriše da iznesem svoja osećanja prema modi, volim da kreiram i da dekorišem, a moj blog nije nešto nakinđuren, jer ni sama ne volim nakinđureno, a to me najviše nervira kada idem na druge blogove pa ne mogu da se snađem! :(



3. Kada sam u školi, ono što me nervira jeste što me svi zovu " štreberom " iako to nisam, a to mrzim najviše kada mi to govore jediničari. Činjenica u tome jeste da ja imam odličan prosek 
( 5,00), nadam se da će tako biti i sledeće godine, i da me svi zbog toga zezaju. Ne znam, to je ono što ne volim kod svojih drugova, al opet, bolje je i " štreberu ", nego " Ejj jediničaru "...



4. Ono o čemu najviše volim da pišem jesu DIY postovi, a najviše me inspiriše MayBaby. Znam da ih nemam mnogo, samo 2, ali potrudiću se da ih preko raspusta napravim što više!! Nadam se da će to biti Summer DIY Room Decor, a ako to ne uspem onda, Autumn DIY Room Decor! ;)


5. Ako niste znali imam 14 godina i napunila sam 12. juna ove godine. A najzanimljivije je bilo kada sam se zaljubila  u jednog momka koji je rođen istog dana i istog meseca kada i ja! Odljubila sam se od njega, ali naravno ne zbog toga! ;) Inače volim što sam rođena u junu jer se svake godine tada raspuštamo, međutim više neće biti tako jer sada idem u 8. razred i raspuštamo se 31. maja, kada je mojoj najboljoj drugarici rođendan, hahahah, baš su nam se mame dogovorile! ;)



6. Pitate se pomoću koga ili čega pravim postove? Ko su moja inspiracija? E pa dragi moj to su moji prijatelji. Evo npr. onaj post sa " How to get the desired weight " je inspirisan mojim drugaricama koje se žale kako ne mogu da smršaju, dok sam onaj post sa DIY za Easter dobila takođe od drugara koji su želeli da ukrase svoja jaja i da dekorišu svoju sobu, ali na malo jeftiniji način. Ima tu još postova koji su inspirisani njima, al ne bih sada da ih nabrajam... Eto, sada znate!


7. Ono što još verovatno niste znali o meni jeste da treniram odbojku. Iako mi je omiljeni sport plivanje ja treniram odbojku jer mi je isto draga kao i plivanje. Sem toga visoka sam dosta, 1,76m tako da nije loše! ;) Samo, kako naći dečka?



8. Neki moji postovi su kraći, a neki malo duži kao ovaj. Sve u svemu bio to kratak ili malo duži post treba mi oko 2 sata. A pitate se zašto? Pa ako je post dugačak onda je dobar, ali i kada je kratak mora da bude dobar! Bar kod mene. Ne znam za druge ali sada bar znate.

           

9. Sigurno ste čuli za takmičenje Pinkove Zvezdice koje se naravno emituju na Pinku. Pa, sada ne bih želela da se hvalim, ali zaista lepo pevam. Nije da oduvavam, ali, ono, možeš me slušati a da ne zavrištiš. ;) Rezultate još nisam dobila, dobijam krajem avgusta, nadam se nekom dobrom rezultatu, tako ako me slučajno vidite na TV-u znajte da sam to ja! ;)



10. I konačno 10.! Svi se možda pitaju zašto se moj blog zove " Lifestyle, Beauty and Fashion by Gaga"? Pa dragi moji, prvenstveno o čemu pišem na ovom blogu su ove gore tri napisane reči : lifestyle, beauty and fashion, a sem toga, moda je moja druga majka bez koje ne bih mogla da živim. A " by Gaga " je zato što ne volim kada me zovu po imenu, zvuči malo smešno ali tako je, volim da me zovu GAGA, šta ćeš svi mi imamo neke želje... :)


Nadam se da vam se svideo post, ovaj put je ispao šareniji nego inače, ne volim šljokice nešto ali eto ovaj put sam stavila! ;) Vidimo se i u sledećem postu a do tada...



Buite u trendu!
Kisses, kisses       - Gaga


Нема коментара :

Постави коментар