fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

петак, 17. јул 2015.

♥My Summer Favourites, 2015♥

Ćaooo!
Drage moje, u današnjem postu sam htela da napišem moje omiljene stvari za leto 2015 tj,
 ♥My Summer Favouritees, 2015♥
Postoje neke stvari bez kojih ne mogu leti, ali i tu su one standardne stvari koje uvek moram da imam sa sobom.
Paaaa, krenimo!

MAKEUP
♥ svetlije senke u raznim jarkim bojama
♥ svetli ruževi (crveni - omiljeni - ferrari color)
♥ svetli lakovi za nokte ( red - the best!)








FASHION
♥ majice sa raznim printovima
♥ pocepani šorcevi (hit ove sezone)
♥ svetli teksas prsluci








ACCESSORIES
♥ sova ogrlice (bez njih ne mogu da živim)
♥ minđušice (obavezne, uvek na meni)
♥ velike slušalice ( moje crvene - obavezne)










FOOTWEAR
♥ bele converse starke (nikada neće izaći iz mode)
♥ sandale 
♥ obične japanke (leti su najpotrebnije)










DRINK
♥ ice tea (po meni najbolji rashlađivač)
♥ voda (neophodna)
♥ voćni sokovi by mixer (njazdravije)








MUSIC
♥ Becky G " Shower " - stara ali omiljena
♥ Demi Lovato " Cool for the Summer " - novaa
♥ Madonna ft. Nicki Minaj " Bitch I am Madonna " - grozan spot, tekst onako, ali mnogo zarazan











Nadam se da vam se svideo post, a ovo su bile moje omiljene stvari za leto 2015.!
Vidimo se i u sledećem postu, očekujte uskoro izenađenje! 
Do sledećeg posta... 

Budite u trendu!
Kisses, kisses   - Gaga


Нема коментара :

Постави коментар