fashion

fashion

Nekoliko reči...

Blog je baziran na modi i načinu života, na ovom blogu naći ćeš sve što ti treba, nemoj ga napuštati, daj mu podršku, prati ga! ;)

уторак, 23. јун 2015.

♥Hallo! Ich bin in Österreich!♥

Ćaooo!
Kao što vidite drage moje nisam dugo pisala, a to je zato sto sam na zasluženom odmoru u Austriji.
Ovde je super i sjajno se provodim, mada nas vreme malo zafrkava. 

Pre nego što sam krenula baš 1 sat pre nego što ću krenuti na bus, htela sam da napišem QUICK post, ali nije mi se dalo, šta ćes...

A sada počinje nadoknadjivanje,tj iznenadjenje!
Uradila sam jedan INTERVIEW sa jednom devojkom ( šopingholičarkom ) koja govori o Asutrijskoj modi,

Let´s check the Interview! (Intervju je baziran na nemačkom jeziku, ali je preveden na srpski)


Me: Koliko dugo živiš u Austriji?

Girl: Pa, oko 3 godine.

Me: Da li si zadovoljna proizvodima koje ovde kupuješ, mislim na odeću i šminku, i koje su ti radnje omiljene?

Girl: Naravno, pogotovo što ovde ima dosta radnji i ne znam gde bih pre počela da kupujem. 
Omiljene radnje su mi H&M;New Yorker; Levi´s...

Me: Da li trošiš dosta novca na odeću i šminku?

Girl: Kao i svaka devojka, volim modu i naravno da volim da se oblačim i volim da nosim markiranu odeću kao i šminku. ;)

Me: Da li si nekad zažalila kada si nešto kupila?

Girl: Ovako, NIKAD, ali bilo je to jednom, kada sam tek došla ovde, nisam ni znala da postoje takve radnje kao sada, ranije sam kupovala u drugim radnjama i pokajala sam se kada sam kupila farmerke za 5 eura, koje su se nakon 1. pranja pocepale. Gledala sam da li je u pitanju veš mašina, medjutim nije bila, od tada, više nikada nisam uzimala u tim radnjama u kojima sam tada i zato sada trošim dosta na sebe, a bogami, i kada su u pitanju rodjendani mojih drugarica, ni tada ne štedim...

Me: Ovo bi bilo sve. Hvala ti što si mi odgovorila na ovih par pitanja, doprinela si mom blogu! ;)

Girl: Posetiću tvoj blog! ;)

Me: Hvala!

GirlĆao!

MeĆao!

Evo, to  je bio taj intervju, ali to nije kraj!
Odlučila sam da vam malo pokažem i da bolje upoznate Beč  kao i njihovu modu i Street Style.
Oni nemaju neku posebnu modu i kada bi izašli na ulicu videli bi ste devojku koja istovremeno nosi šorc a gore zimsku jaknicu, kao i čarape na cipelice.
Kod njih nije neka moda, ali imaju tako lepih stvari i tako  dobrih prodavnica koje cu vam sada predstaviti! :) Enjoy!


   New Yorker, Wien, Österreich

H&M, Wien, Österreich

Levi´s, Wien, Österreich


A evo ga i Wien!














Ovaj grad je stvarno fenomenalan! Ima tako puno stvari i kada bi se zabavljali i bili na dan na ovom mestu bilo bi vam EXTRA. Nadam se da vam se svideo ovaj post, a nisam ni mogla bolje jer je ovde katastrofa tastatura, skroz je na deutsch!
Provedite mi se lepo na raspustu, ali ovo nije kraj, nastaviću i dalje da pišem, pogotovo što je raspust!




Budite u trendu!
Kisses, kisses        - Gaga ;)



Нема коментара :

Постави коментар